دل نوشته های من

بیخیال ...
دل نوشته های من

سلام دوستانه عاشقه خودم .. ممنونم ک از وبلاگم دیدن میکنید .. نظراتتونو حتما میخونم و پاسخ خواهم داد .
زنده و پایدار باشید

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب

حال من

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

حال من همچون مسافریست که گاهی ...

در حال زندگی میکند ...

در همین امروز ...

مسافری که مدام به فکر مقصد است ...

و خانه اش ...

ترس از آوارگی است ...

حال من مسافریست ...

که نمی رسد ... و تقلا هم نمی شناسد ... سکوت است و سکون

حال من مسافریست ...

با کوله باری از تمام زندگی اش ... و اندیشه اش

مسافری که با ارزش ترین هایش کم و شمردنی اند ...

حال من مسافریست ...

دلتنگ ، در غروبی اما ؛ باور نکردنی زیبا ،

که دلتنگی اش را عاشقانه تر میکند ...

حال من ؛ با تمام غربتش ، مسافریست ،

که هر روز از مقصد می گذرد ...

و به آن هرگز نمی رسد !!!

۹۴/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
میثم بهاروند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی